Lange Quote ^^ |
Crawl Lid WMRindex: 7 OTindex: 73 Wnplts: Aalten
|
Kom dan! Quote me dan *schreeuwt* |
|
|
Mier Oudgediende
WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
Quote Crawl: Kom dan! Quote me dan *schreeuwt* oke doe ik. wat wil je dat ik zeg tegen je een hele lange zin ofzo?? |
|
|
|
Quote mier: Quote Crawl: Kom dan! Quote me dan *schreeuwt* oke doe ik. wat wil je dat ik zeg tegen je een hele lange zin ofzo?? Nee, we gaan de langste quote in WMR-historie typen |
|
|
Mier Oudgediende
Quote Crawl: Quote mier: Quote Crawl: Kom dan! Quote me dan *schreeuwt* oke doe ik. wat wil je dat ik zeg tegen je een hele lange zin ofzo?? Nee, we gaan de langste quote in WMR-historie typen owww oke nou ik help je ff een handje mee goed van mij he vindt ik wel |
|
|
|
Quote mier: Quote Crawl: Quote mier: Quote Crawl: Kom dan! Quote me dan *schreeuwt* oke doe ik. wat wil je dat ik zeg tegen je een hele lange zin ofzo?? Nee, we gaan de langste quote in WMR-historie typen owww oke nou ik help je ff een handje mee goed van mij he vindt ik wel Dankje.. *knuffelt* |
|
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Crawl: Quote mier: Quote Crawl: Quote mier: [quote=Crawl]Kom dan! Quote me dan *schreeuwt* oke doe ik. wat wil je dat ik zeg tegen je een hele lange zin ofzo?? Nee, we gaan de langste quote in WMR-historie typen owww oke nou ik help je ff een handje mee goed van mij he vindt ik wel Dankje.. *knuffelt*[/quote] Ik denk dat dit heel snel verwijderd gaat worden door de modder |
|
|
Mier Oudgediende
Quote Ikke: Quote mier: Quote Crawl: Quote mier: [quote=Crawl]Kom dan! Quote me dan *schreeuwt* oke doe ik. wat wil je dat ik zeg tegen je een hele lange zin ofzo?? Nee, we gaan de langste quote in WMR-historie typen owww oke nou ik help je ff een handje mee goed van mij he vindt ik wel Ik denk dat dit heel snel verwijderd gaat worden door de modder[/quote] achja boeie ik doe maar gewooon ff mee hoor |
|
|
|
Quote mier: Quote Ikke: Quote mier: Quote Crawl: [quote=mier][quote=Crawl]Kom dan! Quote me dan *schreeuwt* oke doe ik. wat wil je dat ik zeg tegen je een hele lange zin ofzo?? Nee, we gaan de langste quote in WMR-historie typen owww oke nou ik help je ff een handje mee goed van mij he vindt ik wel Ik denk dat dit heel snel verwijderd gaat worden door de modder[/quote] achja boeie ik doe maar gewooon ff mee hoor [/quote] Ik doe ook gezellig mee |
|
|
|
Quote Crawl: Quote mier: Quote Ikke: Quote mier: [quote=Crawl][quote=mier][quote=Crawl]Kom dan! Quote me dan *schreeuwt* oke doe ik. wat wil je dat ik zeg tegen je een hele lange zin ofzo?? Nee, we gaan de langste quote in WMR-historie typen owww oke nou ik help je ff een handje mee goed van mij he vindt ik wel Ik denk dat dit heel snel verwijderd gaat worden door de modder[/quote] achja boeie ik doe maar gewooon ff mee hoor [/quote] Ik doe ook gezellig mee [/quote]Volgens mij wil de scripting van WMR niet erg meewerken? |
|
|
smartjan Senior lid WMRindex: 369 OTindex: 200 Wnplts: somewhere S |
Quote Crawl: Quote mier: Quote Ikke: Quote mier: [quote=Crawl][quote=mier][quote=Crawl]Kom dan! Quote me dan *schreeuwt* oke doe ik. wat wil je dat ik zeg tegen je een hele lange zin ofzo?? Nee, we gaan de langste quote in WMR-historie typen owww oke nou ik help je ff een handje mee goed van mij he vindt ik wel Ik denk dat dit heel snel verwijderd gaat worden door de modder[/quote] achja boeie ik doe maar gewooon ff mee hoor [/quote] Ik doe ook gezellig mee [/quote] mega-quotum he? k geloof alleen dat er maar een x aantal reacties achter elkaar ge-quote kunnen worden |
|
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
De quote kan op een gegeven moment toch niet meer langer! |
|
|
Mier Oudgediende
ach mensen je moet nait zo Bčlken |
|
|